loading...
فارسی پیک | دانلود عکس و والپیپر
آخرین ارسال های انجمن
vahid بازدید : 362 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

 

 

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

وقت خود را چگونه صرف میکنید؟

وقتم – وقتی – وقت

وقتیم – وقتید – وقتند !

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

تو مترو موقع حرف زدن با تلفن٬ دور و بریام یه جوری با دقت گوش میکردن

که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

مـیدونــستیـن آیا مــِـریـخــیا وخـــــتی پــاشـون پــیچ میـخــوره

زمـیـن نـمیخـورن ! مــــــِـریخ میـخــــــــــورن !

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

پیـدا کـردن بستـنی از تـوی فـریـزر هـمـیشه لـذّت بـخـش بـوده

حـتـی اگـه بـوی سبـزی و گـوشت چـرخ کـرده بـــده

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

معنی معجزه رو موقعی میفهمی که اس ام اس اشتباهی بفرسی امـا fail بشه !

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد !

 

◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊

 

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ…؟!

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ …

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره عکس های سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 243
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,381
  • بازدید ماه : 3,381
  • بازدید سال : 43,082
  • بازدید کلی : 993,389