loading...
فارسی پیک | دانلود عکس و والپیپر
آخرین ارسال های انجمن
vahid بازدید : 408 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

طـ‌ـ‌رف پـ‌ـ‌یـ‌ـ‌ش خـ‌ـ‌ودش فـ‌ـ‌ک مـ‌ـ‌یـ‌ـ‌کـ‌ـ‌نـ‌ـ‌ه اسـ‌ـ‌پـارتـاکـ‌ـ‌وسـ‌ـ‌ه اس


رفـ‌ـ‌یـ‌ـ‌قـاشـ‌ـ‌م لـ‌ـ‌شــ‌کـ‌ـ‌ر پـ‌ـ‌شـ‌تـ‌ـ‌شـ‌ن !!

نـ‌ـ‌مـ‌ـ‌یـ‌ـ‌دونـ‌ـ‌ه مـا بـ‌ـ‌هـ‌ـ‌ش مـ‌ـ‌یگـ‌یـ‌ـ‌م یـ‌ـ‌وگـﮯ و دوسـ‌تـان D:

اس ام اس ها در ادامه مطلب... 

یعنی اونطوری که قسمتی از درسو تو w.cتکرار میکنم یادم می مونه تو مدرسه صدبارم تکرار کنم یادم نمیمونه...... شما هم خدایی اینطوری هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

....

ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺩﺭﺩ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻫﺎ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯﻣﺎﺳﺖ !
ﺑﺪﺑﺨﺘﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻦ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻃﺮﻓﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ.....

...

هفته پیش امتحان داشتم (ترم تابستونی براشته بودم) برای اینکه مامانم بییخیال صحبت کردن با من بشه براش tv روشن کردم بهش گفتم فیلمش قشنگه ، رفتم داخل اتاق یه نیم ساعتی گذشت یهو صدای:
مادرم: خدا خیرت نده ، داغت به دل مادرت بمونه ، خیر از جونیت نبینی چیکارش داری و ..... 
مات: با نگرونی پریدم از اتاق بیرون دیدم مادر گرامی برای بازیگری که تو فیلم در حال کتک خوردن این همه آه و ناله و نفرین راه نداخته. 
مات: کتک خوردنش واقعی نسیت 
مادرم: خر خودتی، خوبه یکی داداشت رو این طوری کتک بزنه بعد بگی فیلمه ؟؟؟
مات: وااااااااا
مادرم: زهرمار، بی احساس

 

...

ضد حال يعنى کلى ذوق و شوق براى روز تولدت داشته باشى وتا شب منتظر غافلگير شدن و کادوى خونواده ى گرامى باشى و اونوقت اونا...از صبح درگير عروسى پسر عمه ى باباى دختر خاله ى...باشن!

 

...

بنده خدا مجنون حق داشته سر بزاره به کوه و بابون
ن تلفن بوده ک زنگو اس بده ن اینترنت پررررررررررسرعت که ایمیل بده چت کنه.اونم با اون بابایی که لیلی داشت.

...

موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی

صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی

هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌ میگن شکل گوسفند شدی

رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد !!!

دوس دارم تو دماغ اینجور آدما فوت کنم،بلکه با هوا مغزشون بزرگ شه
.

...

منطق ریاضی چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه که هر مسأله ای که دیدی داره آسون حل میشه،بدون راه حلت اشتباهه

...

تو ذهن شمام ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و

زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه؟!. 

اگه خداييش اينطوريه بزن اون لايك قشنگه رو
بزن خوشگلم

...

مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن ؛ اینجوری ارزشواقعی معامله هم مشخص میشه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره عکس های سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 39,999
  • بازدید کلی : 990,306