loading...
فارسی پیک | دانلود عکس و والپیپر
آخرین ارسال های انجمن
vahid بازدید : 273 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس چهارشنبه سوری اسفند 92

اس ام اس های جدید چهارشنبه سوری 

 

دوستانی که عقده محو شدن توی گلوشون قلمبه شده

روز روز شماست تا با هر دودی خودتون رو گم و گور کنید

.

اس ام اس جدید

.

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

.

اس ام اس جدید

.

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !
” چهارشنبه سوری مبارک”

.

اس ام اس جدید

.

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

اس ام اس جدید

.

امشب شب چهارشنبه سوریه و میخوام بیاد توکه نیستی . . .
بالون آرزویی به آسمون بفرستم
و آرزویم را هم که دگر تمام مردم شهر میدانند . . .
تو هم بگو آمین

.

اس ام اس جدید

.

چهارشنبه سوری نزدیک.یه وقت نری از رو آتیش بپری.

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه !

.

اس ام اس جدید

.
سوختن غصه هات تو آتیش آرزومه !
چهار شنبه سوری بر تو  آتیش پاره مبارک !

.

اس ام اس جدید

.

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش
آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته !

.

اس ام اس جدید

.

مواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن

.

اس ام اس جدید

.

سلام . چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

.

اس ام اس جدید

.

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم
آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !
چهار شنبه سوری مبارک !

.

اس ام اس جدید

.
در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری ۲۲ است یا ۲۹٫
روز ۲۲ اسفند یوم الشک و از ۲۲ تا ۲۹ اسفند هفته ی وحشت اعلام شد

.

اس ام اس جدید

.

با یاد سرخی گونه هات
درخشـش چشمات
سوزاننـدگی لبـهات
داغــی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

.

اس ام اس جدید

.

 
خداجون

یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره

یخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپریم!

.

اس ام اس جدید

.

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی

دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان

ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی !

.

اس ام اس جدید

.

ما امسال می خوایم واسه چهارشنبه سوری

پوست پسته هامو بریزیم توی آتیش که بیشتر گُر بگیره …

الان متوجه سطح اقتصادی ما شدید یا بیشتر مسئله رو بشکافم ؟

.

اس ام اس جدید

.

 
آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

اس ام اس جدید

.

تو کوچه ترقه زدند

پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!

پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره عکس های سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 243
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,425
  • بازدید ماه : 3,425
  • بازدید سال : 43,126
  • بازدید کلی : 993,433